Header Ads Widget

În ritm de dans (Film acțiune comedie 2009) Dance Flick

Film de acțiune și comedie "În ritm de dans / Ne Râdem și Dansăm" 2009 cu actorii Shoshana Bush , Damon Wayans Jr. și Essence Atkins. Trailer, Descriere, actori, sinopsis și dată de lansare pentru filmul "Dance Flick".




Descrierea filmului În ritm de dans / Dance Flick
Luand in deradere toate filmele care in ultima vreme se axeaza pe arta dansului, Damien Wayans realizeaza un film care parodiaza toate aceste filme cu muzica si dans. Filmul se centreaza pe o fata bogata din suburbii care se trezeste in mijlocul unor aventuri neimaginate, atunci cand se muta pe strazile murdare din ghetou. Megan este foarte naiva dar isi va pune in aplicare toate miscarile de dans pentru a-si atinge scopul. Thomas este un baiat pe care ea il cunoaste in aceasta infundatura de cartier, care o va ajuta de-a lungul drumului ei de a-si indeplini visul de a deveni dansatoare profesionista. bani

Regia
Damien Wayans

Actori în distribuție
Shoshana Bush , Damon Wayans Jr., Essence Atkins, Affion Crockett, Shawn Wayans, Amy Sedaris, David Alan, Chelsea Makela, Chris Elliott, Brennan Hillard, Lochlyn Munro, Christina Murphy, Marlon Wayans, Kim Wayans, Keenen Ivory Wayans, Craig Wayans, Ross Thomas, George Gore II, Tichina Arnold, Lauren Bowles, Sufe Bradshaw, Andrew McFarlane, Casey Lee, Chaunté Wayans

Genul filmului
Acțiune, Comedie, Muzical

Dată lansare (SUA): 22 Mai 2009
Dată lansare (Romania): 02 Octombrie 2009

Trailer la filmul "În ritm de dans" 2009 Dance Flick


Trimiteți un comentariu

5 Comentarii

Anonim a spus…
super filmul,e o parodie minunata dar nu stiu de unde sa il downloadez!Daca stie cineva sau daca pote sa mi-l dea si mie sa ma caute id de mess heidy_anto sau heidy_dragutza95 pwp
Anonim a spus…
shi mie im place filmul,l-am luat de pe odc dar nu merge!imi puteti spune si mie cum sa fa sa-l vad?sau de unde sa-l downloadez?asta e id meu dak stie careva sa ma anute si pe mine..floricela_keje
Anonim a spus…
Pai, dupa cum se vede, in Romania, data lansarii este 2 octombrie 2009. L`am cautat sh eu. L`am gasit dar este CAM, filmat in cinematograf undeva, si nu se vede deloc bine. O sa ashtept pana cand se va lansa in Romania. ;))
Anonim a spus…
super tare
Anonim a spus…
de unde pot sa iau si eu o subtitrare?